Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

What Teachers Think

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha What Teachers Think Peter Chan
Libristo kód: 06824651
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cas... Celý popis
? points 149 b
1 489
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Value Co-Creation in Seller-Reseller Relationships Shirley Schütz / Brožovaná
common.buy 1 506
Pharmacy William N. Kelly / Pevná
common.buy 2 448
Meine neuen Ideen zur Schachprogrammierung Michail Botwinnik / Brožovaná
common.buy 1 830
Le Taux de Change Au Maroc Fatiha Regragui / Brožovaná
common.buy 3 027
Student Attitudes / Pevná
common.buy 7 561
On Prayer B Yin R / Brožovaná
common.buy 434
Securing Converged IP Networks Macaulay / Pevná
common.buy 3 814
Le R glement Pr ventif O.H.A.D.a Céline Ndongo / Brožovaná
common.buy 1 615
Ladies, Knights and Magic Spells Folco Zanobini / Brožovaná
common.buy 254
He Iti Ranei Ahau? Philipp Winterberg / Brožovaná
common.buy 355
Synergiemanagement Und Akquisitionserfolg Stefan Reißner / Brožovaná
common.buy 1 830

Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cases §potential in facilitating the acquisition of complex,§ill-structured knowledge needed for classroom§teaching. However, there is a general lack of§evidence on how cases impact thinking and practice of§teachers, and the evidence for multimedia cases is§even more sparse. Hence, the current study explores§the cognitive activities of several teachers before,§during, and after their interaction with video§ethnography, a specific form of multimedia cases. It§employs grounded theory to discover embedded meanings§and relationships that emerge from descriptive data.§Findings of the study include the identification of§categories of cognitive activities revealed in§teachers thinking and patterns that emerged from§case studies of individual participants. Using§cross-case analysis, four theoretical propositions§are generated to describe the cognitive development§process and its two influencers: learning orientation§and beliefs/experiences. The study has implications§for improving technology use in teacher development,§production of multimedia cases, and research on§case-based pedagogy.

Informace o knize

Plný název What Teachers Think
Autor Peter Chan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 152
EAN 9783639162332
Libristo kód 06824651
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 219
Rozměry 154 x 220 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet