Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization Sinee Sankrusme
Libristo kód: 09205292
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, května 2016
This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challeng... Celý popis
? points 166 b
1 659
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Die Rolle des Europäischen Parlaments im Haushaltsrecht Timna Kronawetter / Brožovaná
common.buy 1 424
Pressevertrieb in Ostdeutschland Bernd Klammer / Pevná
common.buy 4 391
Chronicles of Canada H. H. Langton / Brožovaná
common.buy 477
Sea Shells, C'est Gratuit Matthias Leue / Brožovaná
common.buy 420
Jahrbuch Der Motorluftschiff-Studiengesellschaft Paul Daimler / Brožovaná
common.buy 1 678
Bankenregulierung Gerhard Dengl / Brožovaná
common.buy 534
Desafiando Al Futuro Alfonso Cotero / Brožovaná
common.buy 515
Forever Laced Kathryn Smith Lockhard / Brožovaná
common.buy 486
What If ? Emelia Ann Harwood / Pevná
common.buy 873
Anne Marie P Nelson Byrd / Brožovaná
common.buy 516
Tell It Like Tupper J Mark Powell / Pevná
common.buy 994
Wege aus Eisen im Waldviertel Peter Wegenstein / Pevná
common.buy 563

This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challenger and niche, competitors both in domestic and imported whiskies and techniques of internationally known brands. The purpose of the study was to assess the marketing strategy practices of domestic and imported whiskies and to identify whether it was aligned with the target marketing, marketing mix and marketing strategies to satisfy customers. In addition, this study demonstrates marketing strategies among market leader, challenger, follower, and nichers before liberalization in 2000.

Informace o knize

Plný název Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 216
EAN 9783659549373
Libristo kód 09205292
Váha 338
Rozměry 150 x 13 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet