Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Window Display

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Window Display Tony Morgan
Libristo kód: 04426360
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS, září 2010
A showcase of the most exciting, innovative and successful window displays worldwide, this book offe... Celý popis
? points 117 b
1 170
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Why We Buy Paco Underhill / Brožovaná
common.buy 441
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 285

A showcase of the most exciting, innovative and successful window displays worldwide, this book offers inspiration and guidance to visual merchandisers and retailers who need to create eye-catching window designs that will increase sales. Stores have to deliver their merchandise in a competitive, imaginative and distinctive style, and never more so than now, when consumers have less to spend. The challenge is not only to grab customers attention and encourage them to shop, but to promote a stores brand and keep shoppers informed of fashion trends. Seven chapters cover key topics for the visual merchandiser, each with a gallery of photographs of stores in Belgium, Spain, Italy and Hong Kong as well as London and New York demonstrating how and why each window is successful. Colour is a great tool to promote a trend, Seasonal Windows exploit the key shopping seasons and encourage the buying of gifts, while following Trends, in fashion, food or homewares, and translating them quickly into a window display is a key skill for a visual merchandiser. Graphics and Photography are cost-effective and efficient tools for delivering a message or inform the customer, or use Lighting to add drama, whether spotlighting products or flooding an entire window. Theatre shows off exuberant and avant-garde displays created to wow an audience of passers-by. Quirky Windows allow the merchandiser to realise their wildest ideas, with spectacular results.

Informace o knize

Plný název Window Display
Autor Tony Morgan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 192
EAN 9781856696852
ISBN 1856696855
Libristo kód 04426360
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS
Váha 981
Rozměry 218 x 280 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP Připravujeme
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 811
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 772
Roman Centurions 753-31 BC Raffaele DAmato / Brožovaná
common.buy 395
Store Design and Visual Merchandising Claus Ebster / Brožovaná
common.buy 437
Výprodej
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Brožovaná
common.buy 909
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Brožovaná
common.buy 734
Pro C# 5.0 and the .NET 4.5 Framework Andrew Troelsen / Brožovaná
common.buy 1 892
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 372
Three Plays Alan Ayckbourn / Brožovaná
common.buy 494
Unabomber / Brožovaná
common.buy 435
Marine Turbulence Helmut Z. BaumertJohn SimpsonJürgen Sündermann / Brožovaná
common.buy 2 733
Essays on Plato's Psychology Christopher Bobonich / Pevná
common.buy 4 795

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet