Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Wirkungen Von Markenkrisen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Wirkungen Von Markenkrisen Stephan Weyler
Libristo kód: 01687884
Nakladatelství Springer Gabler, prosince 2012
Die Marke als zentraler Werttreiber eines Unternehmens unterliegt stets der Gefahr einer Markenkrise... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pád do Maelströmu a jiné povídky Edgar Allan Poe / Pevná
common.buy 293
Peter Rabbit Let's Cuddle Beatrix Potter / Leporelo
common.buy 357
Erste Hilfe Airbrush Mathias Faber / Brožovaná
common.buy 578
Make-up Boris Entrup / Brožovaná
common.buy 615
Blickwinkel Heike Kessel / Brožovaná
common.buy 459
Interwar Unemployment in International Perspective Barry J. Eichengreen / Brožovaná
common.buy 6 578
Linguistische Theorien Hilke Elsen / Brožovaná
common.buy 709
Neurobiologie und Psychotherapie Georg Juckel / Pevná
common.buy 671
Chaos in Nature Christophe Letellier / Pevná
common.buy 4 201
Das Recht des Kindes auf Religion Friedrich Schweitzer / Pevná
common.buy 645
Progress in Polyimide Chemistry II H.R. Kricheldorf / Pevná
common.buy 3 414

Die Marke als zentraler Werttreiber eines Unternehmens unterliegt stets der Gefahr einer Markenkrise. Das langfristig aufgebaute Markenimage und Markenguthaben können empfindlich beschädigt werden. Trotz der hohen Bedeutung von Markenkrisen für die Unternehmenspraxis wurden die Ursachen und deren Wirkungen auf unterschiedlich starke Marken bisher nicht hinreichend erforscht. In einer empirischen Studienreihe untersucht Stephan Weyler die Ausprägungen von produktbedingten und ethisch bedingten Markenkrisen auf verhaltenswissenschaftliche Zielgrößen und die Wirkungen von möglichen Reaktionsstrategien auf Markenkrisen. Aus den Ergebnissen leitet der Autor Handlungsempfehlungen für das Markenmanagement ab.

Informace o knize

Plný název Wirkungen Von Markenkrisen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 282
EAN 9783658000608
ISBN 3658000600
Libristo kód 01687884
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 399
Rozměry 148 x 210 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet