Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites Chris Goward
Libristo kód: 01212291
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, ledna 2013
Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimizat... Celý popis
? points 66 b
663
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Sprint Jake Knapp / Brožovaná
common.buy 493

Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images, headlines, navigation, colors, buttons, and every other element, creating a website that encourages visitors to take the action you seek. This book guides you through creating an optimization strategy that supports your business goals, using appropriate analytics tools, generating quality testing ideas, running online experiments, and making the adjustments that work.§Conversion optimization is part science and part art; this guide provides step-by-step guidance to help you optimize your website for maximum conversion rates§Explains how to analyze data, prioritize experiment opportunities, and choose the right testing methods§Helps you learn what to adjust, how to do it, and how to analyze the results§Features hands-on exercises, case studies, and a full-color insert reinforcing key tactics§Author has used these techniques to assist Fortune 500 clients§You Should Test That explains both the "why" and the "how" of conversion optimization, helping you maximize the value of your website.

Informace o knize

Plný název You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites
Autor Chris Goward
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 368
EAN 9781118301302
ISBN 1118301307
Libristo kód 01212291
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 544
Rozměry 236 x 188 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Simple Yotam Ottolenghi / Pevná
common.buy 793
TOP
Official Guide to the TOEFL iBT Test, Sixth Edition Educational Testing Service / Brožovaná
common.buy 810
TOP
Kelly Wearstler Kelly Wearstler / Pevná
common.buy 1 085
TOP
The Witcher - The Lady of the Lake Andrzej Sapkowski / Brožovaná
common.buy 237
TOP
Late to the Party / Brožovaná
common.buy 242
TOP
Your Spine, Your Yoga BERIE CLARK / Brožovaná
common.buy 602
Beautiful Boy David Sheff / Brožovaná
common.buy 252
The Dare Elle Kennedy / Brožovaná
common.buy 411
HTML & CSS: Design and Build Websites Jon Duckett / Brožovaná
common.buy 575
French Country Cottage Inspired Gatherings Courtney Allison / Pevná
common.buy 814
Cute Birds to Make with Needle Felting Utsunomiya Miwa / Brožovaná
common.buy 339

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet