Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Zur Ökonomie des User-Generated Content

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Zur Ökonomie des User-Generated Content Nikolai Worms
Libristo kód: 06814756
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Die vorliegende Arbeit stellt theoretische Grundlagen nutzergenerierter Inhalte und mögliche Strateg... Celý popis
? points 149 b
1 489
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Kaiju No. 8, Vol. 3 Naoya Matsumoto / Brožovaná
common.buy 205
TOP
3096 Tage Natascha Kampusch / Brožovaná
common.buy 318
TOP
Princess Princess: Ever After Katie O'Neill / Brožovaná
common.buy 214
Ikebana Unbound Amanda Luu / Pevná
common.buy 497
You Deserve Each Other Sarah Hogle / Brožovaná
common.buy 399
Připravujeme
Marvel's Black Widow Prelude Marvel Comics / Brožovaná
common.buy 338
Belinda Maria Edgeworth / Brožovaná
common.buy 352
Generał Rozwadowski Praca zbiorowa / Brožovaná
common.buy 238
Art Of Overwatch Volume 2 Limited Edition Blizzard Entertainment / Pevná
common.buy 2 563
Cat in the Hat's Learning Library Dr. Seuss / binding.
common.buy 3 414

Die vorliegende Arbeit stellt theoretische Grundlagen nutzergenerierter Inhalte und mögliche Strategien für die ökonomische Verwertung im Internet dar. Es werden Besonderheiten von User-Generated Content analysiert; darauf aufbauend kann gezeigt werden, dass diese Besonderheiten die Strategiealternativen für die entsprechenden Unternehmen entscheidend limitieren. §Nach einer Umgrenzung des Begriffs User-Generated Content wird genauer auf die Internetökonomie und die Veränderungen, die dort durch Nutzerinhalte entstehen, eingegangen. Danach wird eine Ressourcenbasis ermittelt, die für die entsprechenden Unternehmen wichtig ist, um im Anschluss, basierend auf den vorhergegangenen Kapiteln, verschiedene Strategien genauer zu untersuchen. Es findet eine Verknüpfung von Internetökonomie und Strategischem Management statt.

Informace o knize

Plný název Zur Ökonomie des User-Generated Content
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 140
EAN 9783639052749
Libristo kód 06814756
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 225
Rozměry 149 x 8 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet