Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing Patricia Lauper
Libristo kód: 01783828
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, dubna 2011
Nonprofit-Organisationen (NPO) konkurrieren immer stärker um Spender, während Konsumenten erwarten,... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nonprofit-Organisationen (NPO) konkurrieren immer stärker um Spender, während Konsumenten erwarten, dass Unternehmungen sich gegenüber der Gesellschaft verantwortlich verhalten. Mittels Cause-Related Marketing (CRM) kann eine NPO finanzielle Mittel generieren und eine Unternehmung soziale Verantwortung übernehmen, um sich dadurch von der Konkurrenz zu differenzieren. Patricia Lauper untersucht unter anderem den Einfluss von CRM auf die Konsumenteneinstellung der beworbenen Marke und auf das Kaufverhalten. Mit Hilfe von Experimenten misst sie die Wirksamkeit von CRM und leitet Handlungsempfehlungen für die Praxis ab.

Informace o knize

Plný název Zur Wirksamkeit Von Testimonial Endorsed Cause-Related Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 273
EAN 9783834929846
ISBN 3834929840
Libristo kód 01783828
Váha 358
Rozměry 148 x 210 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet