Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

22 Immutable Laws of Branding

Kniha 22 Immutable Laws of Branding Al Ries
Libristo kód: 01373715
Nakladatelství Harper Collins Publishers, března 2011
This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus b... Celý popis
? points 33 b
330
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Predictably Irrational, Revised Dan Ariely / Brožovaná
common.buy 213
TOP
22 Immutable Laws of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 418
TOP
Brand Flip, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 623
TOP
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Ogilvy on Advertising David Ogilvy / Brožovaná
common.buy 410
TOP Výprodej
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Brožovaná
common.buy 397
Mentorink Marta Anna Petrášová; Ilona Prausová; Zdeněk Štěpánek / Brožovaná
common.buy 84
Svět podle Clarksona Jeremy Clarkson / Pevná
common.buy 250
Notes from the Hard Shoulder James May / Brožovaná
common.buy 444

This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus book: The 11 Immutable Laws of Internet Branding Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding is the definitive text on branding, pairing anecdotes about some of the best brands in the world, like Rolex, Volvo, and Heineken, with the signature savvy of marketing gurus Al and Laura Ries. Combining The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding, this book proclaims that the only way to stand out in today's marketplace is to build your product or service into a brand-and provides the step-by-step instructions you need to do so. The 22 Immutable Laws of Branding also tackles one of the most challenging marketing problems today: branding on the Web. The Rieses divulge the controversial and counterintuitive strategies and secrets that both small and large companies have used to establish internet brands. The 22 Immutable Laws of Branding is the essential primer on building a category-dominating, world-class brand.

Informace o knize

Plný název 22 Immutable Laws of Branding
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 272
EAN 9780060007737
ISBN 0060007737
Libristo kód 01373715
Nakladatelství Harper Collins Publishers
Váha 372
Rozměry 233 x 188 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
The 48 Laws of Power Robert Greene / Brožovaná
common.buy 601
TOP
The Art Of Seduction Robert Greene / Brožovaná
common.buy 514
TOP
Slavic Witchcraft Natasha Helvin / Brožovaná
common.buy 344
TOP
1-Page Marketing Plan Allan Dib / Brožovaná
common.buy 378
TOP
The Goldfinch Donna Tartt / Brožovaná
common.buy 358
TOP
Dark Wood Tarot Abigail Larson / Karty
common.buy 746
TOP
The Good Karma Tarot Kerry Ward / Brožovaná
common.buy 580
TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 660
TOP
Laws of Human Nature Robert Greene / Pevná
common.buy 766
TOP
Flipped Wendelin Van Draanen / Brožovaná
common.buy 223
TOP
Scientific Advertising Claude Hopkins / Brožovaná
common.buy 202
TOP
Little Fires Everywhere Celeste Ng / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Gilgamesh Stephen Mitchell / Brožovaná
common.buy 303
TOP
22 Immutable Laws Of Branding Al Ries / Brožovaná
common.buy 303
Brand Sense Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 344

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet