Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly Andre M. Louw
Libristo kód: 01978094
Nakladatelství T.M.C. Asser Press, června 2012
This is the first book to focus critically on the legitimacy of legal responses to ambush marketing.... Celý popis
? points 421 b
4 207
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Little Children's Rainy Day Activity book Rebecca Gilpin / Brožovaná
common.buy 196
Two Caravans Marina Lewycka / Brožovaná
common.buy 276
French Army on the Somme 1916 IAN SUMNER / Brožovaná
common.buy 606
Lonely Planet Pocket Copenhagen Lonely Planet / Brožovaná
common.buy 452
Circle Of Desire Keri Arthur / Brožovaná
common.buy 267
Royal Statues in Egypt 300 BC-AD 220 Elizabeth Brophy / Brožovaná
common.buy 2 477
The Wright Brothers David McCullough / Pevná
common.buy 734
Oxford Illustrated History of the Vikings Peter Sawyer / Brožovaná
common.buy 675
Communicate to Win Richard Denny / Brožovaná
common.buy 502
Irrational Exuberance Reconsidered Mathias Külpmann / Brožovaná
common.buy 3 284
Cancer Statistics / Brožovaná
common.buy 1 146
50 Fantastic Things to Do with Toddlers Sally Featherstone / Brožovaná
common.buy 488

This is the first book to focus critically on the legitimacy of legal responses to ambush marketing. It comprehensively examines recent sports mega-events and the special laws which combat ambushing. The approach of the book is novel. It does not blindly accept often-touted truisms regarding the illegitimacy of ambushing. The author argues that the debate concerning the ethics and legality of ambushing should be revisited, and that lawmakers have simply gone too far. §This book will likely raise eyebrows in sports business circles, and not all readers will be comfortable with the implications of the author s findings. It makes for an engaging read for anyone interested in sports law and the business of sport, including lawyers, academics, students, sports administrators and sponsorship and marketing practitioners, but especially lawmakers in sports mega-event host nations.§Dr. Andre M. Louw is a Senior Lecturer at the Faculty of Law, University of KwaZulu-Natal, South Africa.§This book appears in the ASSER International Sports Law Series, under the editorship of Prof. Dr. Robert Siekmann, Dr. Janwillem Soek and Marco van der Harst LL.M.§

Informace o knize

Plný název Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 764
EAN 9789067048637
ISBN 9067048631
Libristo kód 01978094
Nakladatelství T.M.C. Asser Press
Váha 1300
Rozměry 241 x 171 x 45
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet