Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly Andre M. Louw
Libristo kód: 05159629
Nakladatelství T.M.C. Asser Press, července 2014
This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on... Celý popis
? points 309 b
3 089
Skladem u dodavatele Odesíláme za 5-7 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Cambridge Global English Stage 3 Activity Book Caroline Linse / Brožovaná
common.buy 306
Internetový obchod Katarína Bystrická / Brožovaná
common.buy 570
Připravujeme
Managing Information Resources in Libraries Peter Clayton / Brožovaná
common.buy 2 624
Detente in Europe John Van Oudenwen / Pevná
common.buy 4 251
Combing of History David William Cohen / Brožovaná
common.buy 1 351
Valoración del estado de salud y condición física María Plaza Carmona / Brožovaná
common.buy 908
9/11 and the War on Terror David Holloway / Brožovaná
common.buy 673
Delightful Decimals and Perfect Percents Lynette Long / Brožovaná
common.buy 389
Desire, Practical Reason, and the Good Sergio Tenenbaum / Pevná
common.buy 4 127

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model. It examines ambush marketing of events and the law s treatment of ambushing (specifically in the form of sui generis event legislation) in a review of 10 major jurisdictions selected on the basis of the importance of the events they are to host in the near future or have hosted recently, and the relevant domestic legislation. It critically examines the legitimacy of such commercial rights protection by means of the use of laws in the context of accepted principles of intellectual property law, competition law and human rights law. Specifically, it questions the legitimacy of the creation of statutory association rights to mega-events, and considers potential future developments in respect of the law s treatment of mega-event commercialisation.§Valuable for practitioners and academics (in the fields of sportslaw/sponsorship/marketing/intellectual property law); sports administrators (sports governing bodies); corporate sponsors of sports and other events; potential mega-event host governments and law-makers; civil rights organisations.

Informace o knize

Plný název Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 764
EAN 9789067049597
ISBN 906704959X
Libristo kód 05159629
Nakladatelství T.M.C. Asser Press
Váha 1162
Rozměry 235 x 158 x 46
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet