Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Breakout

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brand Breakout Kumar Nirmalya
Libristo kód: 01339380
Nakladatelství Palgrave Macmillan, června 2013
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Celý popis
? points 129 b
1 285
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Scrum Jeff Sutherland / Brožovaná
common.buy 316
Autumn Gerda Muller / Leporelo
common.buy 170
Headspace Guide to... Mindfulness & Meditation Andy Puddicombe / Brožovaná
common.buy 306
Steampunk Bible Jeff VanderMeer / Pevná
common.buy 686
Dominoes: Two: Sherlock Holmes: The Norwood Mystery Sir Arhur Conan Doyle / Brožovaná
common.buy 360
Připravujeme
Calla Cthulhu Evan Dorkin / Brožovaná
common.buy 395
Dollhouse Fiona Davis / Brožovaná
common.buy 429
Připravujeme
Adolf Hitler Katie Daynes / Pevná
common.buy 192
Long Deception Mary McCluskey / Brožovaná
common.buy 362
Submissive Tara Sue Me / Brožovaná
common.buy 385
Pathology Reviews * 1989 Emanuel Rubin / Pevná
common.buy 2 810
Almost a Bride Jo Watson / Brožovaná
common.buy 363
Cities Divided John Miller / Pevná
common.buy 2 556

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. Brand Breakout outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumphominance cultural resources rand will go global.kground . For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation as well as identifying the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of case studies from around the world including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. By understanding their strategies and success factors, Western companies can plot their counter-strategies for this new business environment. In this engaging and illuminating book, Brand Breakout equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet