Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Breakout Nirmalya Kumar
Libristo kód: 05189305
Nakladatelství Palgrave Macmillan, února 2015
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Celý popis
? points 153 b
1 533
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 811
How to Style Your Brand Fiona Humberstone / Brožovaná
common.buy 811
Stasi John O. Koehler / Brožovaná
common.buy 495
Plastisches Gestalten Christine Bachmeier / List
common.buy 750
Fighting Auschwitz Jozef Garlinski / Pevná
common.buy 1 017
Low-cost Nanomaterials Zhiqun Lin / Pevná
common.buy 3 313
Ice War Brian Falkner / Brožovaná
common.buy 367
Pictures of War Mary Griffiths / Brožovaná
common.buy 493
Breakout M. Lamberg-Karlovs / Brožovaná
common.buy 816
What do Philosophers Do? Penelope Maddy / Pevná
common.buy 1 141
Ethics and Education Research Rachel Brooks / Pevná
common.buy 4 679
Walls of Jericho Rudolph Fisher / Brožovaná
common.buy 973

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Informace o knize

Plný název Brand Breakout
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 256
EAN 9781137467591
ISBN 1137467592
Libristo kód 05189305
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 430
Rozměry 157 x 236 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet