Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Sense

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Sense Martin Lindstrom
Libristo kód: 04139196
Nakladatelství Kogan Page Ltd, dubna 2010
That gratifying new car smell is actually a manufactured 'new car' aroma. The sound of Kellogg's cor... Celý popis
? points 82 b
818
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Montessori Aktivity pro děti Eve Herrmann / Brožovaná
common.buy 273
Brand Sense Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 344
Svět plný hádanek Zuzana Pospíšilová / Brožovaná
common.buy 229
Výprodej
Brand Sense Martin Lindstrom / Pevná
common.buy 527

That gratifying new car smell is actually a manufactured 'new car' aroma. The sound of Kellogg's cornflakes crunching in our mouths is created in sound labs. Singapore Airlines has patented the smell in its cabins. Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to the neglected senses: touch, taste, and smell. In this fully updated new edition of "Brand Sense", Martin Lindstrom shows how it can be done. Drawing on the most extensive worldwide study ever conducted of the sensory perceptions of consumers, he shows how a two-sense product can become a five-sense phenomenon. This groundbreaking book provides innovative branding tools for evaluating where a brand is on the sensory scale, analyzing its sensory potential and giving it a clear pathway to optimize its sensory appeal. Companies like Cadillac, Apple, Mercedes-Benz, Nokia, Louis Vuitton, Nestle and Disney have all recently adopted a sensory approach, and have seen their brands sizzle under this new direction. Anyone who wants a competitive edge can't afford to neglect this book. It's guaranteed to optimize the value of any marketer's budget in the most visionary way.

Informace o knize

Plný název Brand Sense
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 192
EAN 9780749460570
ISBN 0749460571
Libristo kód 04139196
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 266
Rozměry 140 x 216 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 398
TOP
Archetype Cards Caroline Myss / Karty
common.buy 678
TOP
Who Randy Street / Pevná
common.buy 519
TOP
Open Me Carefully Emily Dickinson / Brožovaná
common.buy 458
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 327
Fundamentals of Body CT W. Richard Webb / Brožovaná
common.buy 2 904
Neuromarketing Leon Zurawicki / Pevná
common.buy 4 543
Resonate Nancy Duarte / Brožovaná
common.buy 586
Brand Brilliance Fiona Humberstone / Brožovaná
common.buy 944
Neuromarketing Patrick Renvoise / Brožovaná
common.buy 688
Brandwashed Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 882
Neuromarketing For Dummies Stephen Genco / Brožovaná
common.buy 455
How to Mind-Read Your Customers David P. Snyder / Brožovaná
common.buy 486
Literacy and Second Language Oracy Elaine Tarone / Brožovaná
common.buy 1 289

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet