Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Neuromarketing For Dummies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Neuromarketing For Dummies Stephen Genco
Libristo kód: 01338904
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, července 2013
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversi... Celý popis
? points 45 b
447
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Brožovaná
common.buy 1 054
Linear Programming with MATLAB Michael C Ferris / Brožovaná
common.buy 1 823

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media. Neuromarketing and the brain sciences behind it provide new ways to look at the age-old question: why do consumers buy? Neuromarketing For Dummies goes beyond the hype to explain the latest findings in this growing and often misunderstood field, and shows business owners and marketers how neuromarketing really works and how they can use it to their advantage. You'll get a firm grasp on neuromarketing theory and how it is impacting research in advertising, in-store and online shopping, product and package design, and much more. Topics include: How neuromarketing works Insights from the latest neuromarketing research How to apply neuromarketing strategies to any level of advertising or marketing, on any budget Practical techniques to help your customers develop bonds with your products and services The ethics of neuromarketing Neuromarketing for Dummies demystifies the topic for business owners, students, and marketers and offers practical ways it can be incorporated into your existing marketing plans.

Informace o knize

Plný název Neuromarketing For Dummies
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 384
EAN 9781118518588
ISBN 1118518586
Libristo kód 01338904
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 814
Rozměry 235 x 185 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 447
TOP
Visual Thinking Willemien Brand / Brožovaná
common.buy 517
TOP
The Art Of God Of War Sony Interactive Entertainment / Pevná
common.buy 1 040
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 970
TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 520
TOP
100 Tricks to Appear Smart In Meetings Sarah Cooper / Pevná
common.buy 286
TOP
Biology - A Self-Teaching Guide, Third Edition Steven Daniel Garber / Brožovaná
common.buy 529
Jaws Paul Ehrlich / Pevná
common.buy 722
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 630
Neuromarketing Leon Zurawicki / Pevná
common.buy 4 543
Hexware Volume 1 / Brožovaná
common.buy 368
Little Green Kitchen David Frenkiel / Pevná
common.buy 631
Neuromarketing Patrick Renvoise / Brožovaná
common.buy 625
Georgia Tim Burford / Brožovaná
common.buy 522
Bass Book Tony Bacon / Brožovaná
common.buy 737

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet