Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Neuromarketing in Action

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou
Libristo kód: 02083219
Nakladatelství Kogan Page Ltd, prosince 2013
Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consume... Celý popis
? points 105 b
1 054
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Neuromarketing For Dummies Stephen Genco / Brožovaná
common.buy 456
Linear Programming with MATLAB Michael C Ferris / Brožovaná
common.buy 1 823

Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action is the first book to show both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Through 18 chapters, referencing many global brands such as Aston Martin, Chanel, Lacoste, Amazon, Nike, Carrefour and Dunhill, the authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behaviour. The book then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities (selling methods, sensory marketing, product modification) and future strategies (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing). Neuromarketing in Action provides both a practical review of current thinking and a detailed review of future developments, showing how the latest marketing techniques can be validated and legitimized through the prism of the consumer brain.

Informace o knize

Plný název Neuromarketing in Action
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 280
EAN 9780749469276
ISBN 0749469277
Libristo kód 02083219
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 426
Rozměry 167 x 232 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP Připravujeme
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Dictionary of Psychology Andrew M. Colman / Brožovaná
common.buy 384
TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 398
TOP
A Bear Called Paddington Michael Bond / Brožovaná
common.buy 202
TOP
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Five Minutes in the Morning Aster / Brožovaná
common.buy 316
TOP
K-Punk Mark Fisher / Brožovaná
common.buy 691
Karate-do: My Way Of Life Gichin Funakoshi / Brožovaná
common.buy 210
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 2 293
Leading Brain Friederike Fabritius / Brožovaná
common.buy 367
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 632
After the Ice Steven Mithen / Brožovaná
common.buy 464
Neuromarketing Leon Zurawicki / Pevná
common.buy 4 543

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet