Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Neuromarketing in Action

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Neuromarketing in Action Michel Badoc
Libristo kód: 09164481
Nakladatelství Kogan Page Ltd, ledna 2015
Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in whic... Celý popis
? points 303 b
3 034
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The World for Sale Javier Blas / Brožovaná
common.buy 283
TOP
Sasaki and Miyano, Vol. 4 Syou Harusono / Brožovaná
common.buy 275
TOP
The Mortal Instruments 1: City of Bones Cassandra Clare / Pevná
common.buy 493
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 632
Neuromarketing Leon Zurawicki / Pevná
common.buy 4 321
MUGARITZ / Brožovaná
common.buy 1 256
Připravujeme
Most Dangerous Book Kevin Birmingham / Brožovaná
common.buy 294
APA Handbook of Consumer Psychology Tina M. Lowrey / Pevná
common.buy 6 161
Consumer Psychology Brian M. Young / Pevná
common.buy 3 039

Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in which it unconsciously influences consumer behaviour. It shows both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Referencing many global brands such as such as Aston Martin, Hermes, Virgin, Facebook, Ralph Lauren and Fuji, the authors, whose background covers both neuroscience and marketing, showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and on the subconscious influences on consumer behaviour. Neuromarketing in Action then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities such as selling methods, sensory marketing and product modification, and on future strategies like value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing.

Informace o knize

Plný název Neuromarketing in Action
Autor Michel Badoc
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 280
EAN 9780749476144
ISBN 9780749476144
Libristo kód 09164481
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 580
Rozměry 163 x 240 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet