Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Branding - Marketing 04.08

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Branding - Marketing 04.08 Steve Coomber
Libristo kód: 05094661
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd, prosince 2001
This title features a fast track route to mastering brands and branding. It covers the key areas of... Celý popis
? points 48 b
480
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 678
TOP
Peopleware Tom DeMarco / Brožovaná
common.buy 1 014
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 410
TOP
The Art of Electronics Paul Horowitz / Pevná
common.buy 2 682
Building Strong Brands David Aaker / Brožovaná
common.buy 303
Aaker on Branding David Aaker / Brožovaná
common.buy 386
Head First PHP & MySQL Lynn Beighley / Brožovaná
common.buy 1 050
Strategic Workforce Planning Tracey Smith / Brožovaná
common.buy 699
Managing Brand Equity David A. Aaker / Pevná
common.buy 1 169
The Book Depository / Brožovaná
common.buy 479
Heartbreak Tango Francisco Goldman / Brožovaná
common.buy 387
HR branding / Brožovaná
common.buy 1 174
History of the Jews, Volume 2 Heinrich Graetz / Pevná
common.buy 1 399
Always Watching Lynette Eason / Pevná
common.buy 1 086

This title features a fast track route to mastering brands and branding. It covers the key areas of branding, from developing a strong brand personality and differentiation to brand valuation and protecting your brand. It provides examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including CocaCola, Intel, Toyota and Virgin, and ideas from the smartest thinkers, including David Aaker, Philip Kotler, John Quelch, Al Ries and Ted Levitt. It includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide. "ExpressExec" is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world's smartest thinkers. "ExpressExec" is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need: innovation; enterprise; strategy; marketing; finance; operations and technology; organizations; leading; people; and life and work. "ExpressExec" is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Informace o knize

Plný název Branding - Marketing 04.08
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2001
Počet stran 130
EAN 9781841124100
ISBN 1841124109
Libristo kód 05094661
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd
Váha 126
Rozměry 123 x 174 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet