Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

HR Marketing. From Job Advertising to Employer Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha HR Marketing. From Job Advertising to Employer Branding Anonym
Libristo kód: 19758800
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2017
Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, gra... Celý popis
? points 100 b
1 004
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 348
TOP
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Pevná
common.buy 572
TOP
1-Page Marketing Plan Allan Dib / Brožovaná
common.buy 373
TOP
Hands-On Reactive Programming in Spring 5 Oleh Dokuka / Brožovaná
common.buy 1 273
Výprodej
Give & Get Employer Branding Charlotte Marshall / Brožovaná
common.buy 520
Připravujeme
Digital Marketing Dave Chaffey / Brožovaná
common.buy 2 457
Social Media Recruitment Andy Headworth / Brožovaná
common.buy 1 022
Branding - Marketing 04.08 Steve Coomber / Brožovaná
common.buy 480
Public Opinion Walter Lippmann / Pevná
common.buy 664
How to Manage and Measure Employer Branding Kainz Simone / Brožovaná
common.buy 2 880

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, grade: 2,3, University of applied sciences, Munich, language: English, abstract: This paper discusses the development of HR Marketing and how Organisations have recruited, engaged and retained their employees. The analyses of various HR Marketing Tools will give the reader an understanding of the different marketing methods companies can use to recruit employees according to the size, strategy or external factors a company could possibly deal with. Furthermore, the Assignment will highlight the impact of the Global Financial Crisis on organizational structures and Human Resource Management in particular. Additionally, the reader will be able to examine the evolution of Employer Branding, new method companies use to manage and retain talent. With the use of Southwest Airlines as a successful example of implementing Employer Branding in an internal and external concept, the reader will get a clear image of the impact that employer branding can have to successfully recruit, engage and to retain talent.

Informace o knize

Plný název HR Marketing. From Job Advertising to Employer Branding
Autor Anonym
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 24
EAN 9783668734975
ISBN 3668734976
Libristo kód 19758800
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 49
Rozměry 148 x 210 x 1
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 348
TOP
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Pevná
common.buy 572
TOP
1-Page Marketing Plan Allan Dib / Brožovaná
common.buy 373
TOP
Hands-On Reactive Programming in Spring 5 Oleh Dokuka / Brožovaná
common.buy 1 273
Výprodej
Give & Get Employer Branding Charlotte Marshall / Brožovaná
common.buy 520
Připravujeme
Digital Marketing Dave Chaffey / Brožovaná
common.buy 2 457
Social Media Recruitment Andy Headworth / Brožovaná
common.buy 1 022
Branding - Marketing 04.08 Steve Coomber / Brožovaná
common.buy 480
Public Opinion Walter Lippmann / Pevná
common.buy 664
How to Manage and Measure Employer Branding Kainz Simone / Brožovaná
common.buy 2 880

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet