Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e J. Mike Jacka
Libristo kód: 04883591
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, července 2009
Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a... Celý popis
? points 148 b
1 481
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
So Good They Can't Ignore You Cal Newport / Brožovaná
common.buy 433
TOP
Handweaver's Pattern Book Anne Dixon / Pevná
common.buy 794
TOP
Perfume Patrick Suskind / Brožovaná
common.buy 258
TOP
Cousins / Brožovaná
common.buy 239
TOP
Pole Dance Fitness Irina Kartaly / Brožovaná
common.buy 559
TOP
Agile Leadership Toolkit Peter Koning / Brožovaná
common.buy 784
Game of Thrones: The Costumes Insight Editions / Pevná
common.buy 1 507
Excuse Me While I Ugly Cry / Brožovaná
common.buy 220
Připravujeme
Jacobus Vrel Quentin Buvelot / Pevná
common.buy 1 147
Amongst Our Weapons / Brožovaná
common.buy 396
Připravujeme
Moon Witch, Spider King / Brožovaná
common.buy 396

Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a Second Edition, Business Process Mapping is a powerful tool that offers a solid understanding of any given process, as well as the methods for that process to be more effective, and ensures that true value is being provided to customers. From management to internal auditor to external consultant, the new edition includes more detailed work and examples related to ERM practices, particularly focusing on how objectives, risks, and key performance indicators are fundamental to understanding and analyzing processes. As well, new tools are included toward enhancing and enriching the basic work done with process mapping. J. Mike Jacka, CPA, CIA, CFE, CPCU (Phoenix, AZ), is Senior Manager over Special Projects at Farmers Insurance Internal Audit. Paulette J. Keller (Phoenix, AZ) is the Audit Director of Audit Technology and Support at Farmers Insurance Internal Audit.

Informace o knize

Plný název Business Process Mapping - Improving Customer Satisfaction 2e
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 336
EAN 9780470444580
ISBN 0470444584
Libristo kód 04883591
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 544
Rozměry 160 x 230 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet