Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Competitive Strategies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Competitive Strategies Enrico Valdani
Libristo kód: 01199461
Nakladatelství Palgrave Macmillan, listopadu 2012
'If we want things to stay as they are, things will have to change.' from the Italian novel The Leop... Celý popis
? points 391 b
3 907
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Awakening of the West Stephen Batchelor / Pevná
common.buy 953
Elementalists C Sharp / Brožovaná
common.buy 411
Laughable Lyrics Edward Lear / Brožovaná
common.buy 516
Antigonos Karl Gjellerup / Pevná
common.buy 1 458
Energy Transfer Processes in Condensed Matter Baldassare Dibartolo / Pevná
common.buy 3 261
Actio iniuriarum. Helge Walter / Brožovaná
common.buy 1 591
3-Transposition Groups Michael Aschbacher / Brožovaná
common.buy 1 404
Mein Haushaltsbuch / Pevná
common.buy 236
Chronologie der Euro-Krise Bernd Rodewald / Brožovaná
common.buy 288
Realism and Explanatory Priority J. Wright / Pevná
common.buy 5 094
Boy Roald Dahl / Audio CD
common.buy 311
Physik Der Mechanischen Werkstoffprufung NA Späth / Brožovaná
common.buy 1 830

'If we want things to stay as they are, things will have to change.' from the Italian novel The Leopard, is the starting point of this book which proposes a new framework to effectively manage offensive and defensive marketing strategies. It reinterprets the competitive challenge as a circular journey, that is, an endless sequence of three competitive 'seasons'. The authors call them the games of movement, imitation, and position. Competitive seasons and their most effective marketing maneuvers are fully discussed with the support of figures, incidents, and almost 100 international examples. Altogether, almost 50 offensive and defensive strategies are presented. The book provides the reader with both managerial tools and strategic marketing vision to manage the present while designing the future.

Informace o knize

Plný název Competitive Strategies
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 272
EAN 9780230301641
ISBN 0230301649
Libristo kód 01199461
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 454
Rozměry 140 x 222 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet