Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Complete B2B Online Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Complete B2B Online Marketing William Leake
Libristo kód: 04437511
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, srpna 2012
Learn to take full advantage of search and social media for B2B marketing Business-to-business mark... Celý popis
? points 93 b
926
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
What To Expect The 1st Year [3rd Edition] HEIDI MURKOFF / Brožovaná
common.buy 464
Innovative B2B Marketing / Brožovaná
common.buy 843
Powerful B2B Content Gay Flashman / Brožovaná
common.buy 687
B2B Marketing Strategy Heidi Taylor / Brožovaná
common.buy 747
Microgreens Cookbook Brendan Davison / Pevná
common.buy 375
Digital Selling Grant Leboff / Brožovaná
common.buy 746
101 Lead Generation Ideas That Work Sharif George / Brožovaná
common.buy 367
Product Information Management Jorij Abraham / Pevná
common.buy 1 976
Winning B2B Marketing Christopher Ryan / Brožovaná
common.buy 477
ATLAS OF ANATOMICAL PATHOLOGYOF THE GAST SERAF N G MEZ / Pevná
common.buy 1 628
B2B Marketing / Pevná
common.buy 3 313

Learn to take full advantage of search and social media for B2B marketing Business-to-business marketers have been slow to enter the online marketing arena, but now that the impact of search and social media marketing in the consumer marketplace is clearly documented, B2B marketers are ready for a complete guide to making the most of the medium. Written by experts with first-hand knowledge of the field, this book clearly explains how to leverage today's search engine marketing and social media technologies to get, nurture, and convert leads. Topics include strategy, branding, monitoring, resource allocation, and much more. B2B marketers need detailed, practical guidelines and strategies for how best to gain, nurture, and convert leads using today's Internet technologies and strategies This ultimate how-to guide examines strategic and branding considerations, search engine optimization techniques, and how to maximize the impact of banner ads and landing pages Explains how to use social media listening and monitoring tools, how to engage visitors, and how to allocate resources to ensure success Covers measuring results, improving web site usability, using metrics, and nurturing leads Skilled B2B marketers who are ready to take advantage of all that online marketing has to offer will find this guide provides exactly the know-how they need.

Informace o knize

Plný název Complete B2B Online Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 288
EAN 9781118147849
ISBN 1118147847
Libristo kód 04437511
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 566
Rozměry 232 x 190 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet