Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry Nilanjan Ray
Libristo kód: 09537987
Nakladatelství Idea Group,U.S., července 2015
The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to underst... Celý popis
? points 680 b
6 796
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Fourth Wing Rebecca Yarros / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Chainsaw Man Box Set Tatsuki Fujimoto / Brožovaná
common.buy 2 169
TOP
Iron Flame Rebecca Yarros / Pevná
common.buy 582
TOP
Opera Patisserie Cedric Grolet / Pevná
common.buy 1 253
TOP
BEASTARS, Vol. 1 Paru Itagaki / Brožovaná
common.buy 258
TOP
Komi Can't Communicate, Vol. 3 Tomohito Oda / Brožovaná
common.buy 205
TOP
Komi Can't Communicate, Vol. 6 Tomohito Oda / Brožovaná
common.buy 206
TOP
Gilded / Pevná
common.buy 473
War of the Foxes Richard Siken / Brožovaná
common.buy 549
Black Reckoning John Stephens / Brožovaná
common.buy 223

The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to understand and improve its various promotional tactics. Effectively employing these methods will benefit all manner of travel destinations and attract a larger number of tourists to these locations. Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry is an authoritative title comprised of the latest scholarly research on effective promotional tools and practices within the tourism sector. Featuring expansive coverage on a variety of topics from the use of information technology and digital tools to tourist motivation and economic considerations, this publication is an essential reference source for students, researchers, and practitioners seeking research on the latest applications, models, and approaches for promotion in the travel industry. This publication features valuable, research-based chapters across a broad range of relevant topics including, but not limited to, consumer search behavior, customer relationship management, smart technologies, experiential tourist products, leisure services, national brand images, and employment generation.

Informace o knize

Plný název Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry
Autor Nilanjan Ray
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 450
EAN 9781466686991
ISBN 1466686995
Libristo kód 09537987
Nakladatelství Idea Group,U.S.
Váha 825
Rozměry 152 x 229 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet