Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha eTourism Dimitrios Buhalis
Libristo kód: 04105929
Nakladatelství PEARSON Education Limited, listopadu 2002
The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospi... Celý popis
? points 258 b
2 579
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Dune Frank Herbert / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Science of Running Chris Napier / Brožovaná
common.buy 462
TOP
The Witcher - The Lady of the Lake Andrzej Sapkowski / Brožovaná
common.buy 237
TOP
Fundamentals of Aerospace Engineering: (Beginner's Guide) Francisco Gallardo Lopez / Brožovaná
common.buy 806
TOP
Lies My Doctor Told Me Ken Berry / Brožovaná
common.buy 762
The Book of Rolex Jens Hoy / Pevná
common.buy 882
Wandering Witch 1 (manga) Itsuki Nanao / Brožovaná
common.buy 223
New Annotated H.P. Lovecraft H. P. Lovecraft / Pevná
common.buy 916
Disney Frozen 2 / Brožovaná
common.buy 303
Fullstack Vue: The Complete Guide to Vue.Js Hassan Djirdeh / Brožovaná
common.buy 1 071
Modern Ninja Warfare Antony Cummins / Brožovaná
common.buy 327
Someone We Know / Brožovaná
common.buy 276

The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospitality programmes that need to explore how they can use ICTs in a strategic context. It is also anticipated that researchers and practitioners will find it useful and stimulating.This book addresses the digitization of all processes and value chains in the tourism, travel, hospitality and catering industries. By analysing the new technological trends it provides a solid basis for analysing the impacts of the Information Communication Technology (ICT) revolution on the tourism industry. The book adopts a strategic management and marketing perspective for tourism enterprises and destinations. It suggests that eTourism revolutionizes all business processes, the entire value chain as well as the strategic relationships of tourism organizations with all their stakeholders. It additionally focuses on how ICTs are employed in airlines, hotels, travel agencies, tour operators and destinations management organizations. The book demonstrates that eTourism increasingly determines the competitiveness of the organization, and therefore, it is critical for the competitiveness of the industry in the longer term.

Informace o knize

Plný název eTourism
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 408
EAN 9780582357402
ISBN 0582357403
Libristo kód 04105929
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 772
Rozměry 190 x 246 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet