Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Media Marketing in Tourism and Hospitality Roberta Minazzi
Libristo kód: 14563198
Nakladatelství Springer International Publishing AG, září 2016
This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector,... Celý popis
? points 358 b
3 584
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Your Brain's Not Broken / Brožovaná
common.buy 334
TOP
Burn After Writing Sharon Jones / Brožovaná
common.buy 288
Clanlands Sam Heughan / Brožovaná
common.buy 337
Bridge of Souls Victoria Schwab / Brožovaná
common.buy 220
Phishing for Phools George A. Akerlof / Pevná
common.buy 841
Dr Suess Goes To War Richard H. Minear / Brožovaná
common.buy 523
Fast Easy Cheap Vegan / Brožovaná
common.buy 451
eTourism Dimitrios Buhalis / Brožovaná
common.buy 2 468
Keep it Simple Book SIMON TYLER / Pevná
common.buy 294
Force of Character James Hillman / Brožovaná
common.buy 465
The Wellesley Prelude, Vol. 3 Wellesley College / Brožovaná
common.buy 314

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of real-life business experiences. The book is divided into three parts, the first of which provides an overview of recent trends in social media and user-generated content, clarifies concepts that are often used in an overlapping way and examines the "digitization of word of mouth" via online networks. The second part analyzes the impacts that social media can have on traveler behavior for each step in the travel process and also on suppliers, highlighting opportunities, threats and strategies. In the third part of the book, future potential trends deriving from the mobile marketing technologies are explored and possible methods for social monitoring by means of key performance indicators are examined. It is considered how engaging customers and prospects by means of social media might increase customer loyalty, foster electronic word-of-mouth communication, and consequently have important effects on corporate sales and revenues. The discussion encompasses methods to measure company performance on each of the social media in order to understand the optimal mix that will support and improve business strategies.

Informace o knize

Plný název Social Media Marketing in Tourism and Hospitality
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 163
EAN 9783319382487
ISBN 9783319382487
Libristo kód 14563198
Váha 288
Rozměry 247 x 158 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet