Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Events als kommunikatives Instrument im Marketingmix

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Events als kommunikatives Instrument im Marketingmix Richard Martin Riexinger
Libristo kód: 06817417
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Dieses Buch verdeutlicht den Stellenwert von§Events als Marketinginstrument im klassischen§Marketing... Celý popis
? points 124 b
1 242
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Dieses Buch verdeutlicht den Stellenwert von§Events als Marketinginstrument im klassischen§Marketingmix und zeigt deren Einsatzmöglichkeiten auf.§§Neben der Definition um was es sich bei "Events"§eigentlich handelt erfolgt eine klare Abgrenzung der§einzelnen Eventarten.§§Anhand von wissenschaftlichen, praxisbezogenen§Studien wird die Wichtigkeit von Events und deren§Einsatzmöglichkeiten im modernen Marketingmix§verdeutlicht.§§Die Darstellung der eigentlichen Planung,§Durchführung und anschließender Erfolgskontrolle in§detailierten Schritten runden die Arbeit ab.

Informace o knize

Plný název Events als kommunikatives Instrument im Marketingmix
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 92
EAN 9783639082098
Libristo kód 06817417
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 153
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet