Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing: 360 Grundbegriffe kurz erklärt

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Marketing: 360 Grundbegriffe kurz erklärt Hans Geldern
Libristo kód: 15816706
Nakladatelství UVK Verlagsgesellschaft mbH, února 2017
Welcher Berufstätige kennt das nicht; man ist in einer neuen Abteilung, einer neuen Position oder ga... Celý popis
? points 54 b
541
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Welcher Berufstätige kennt das nicht; man ist in einer neuen Abteilung, einer neuen Position oder gar in einem neuen Unternehmen. Neue Aufgaben sind stets mit einer Vielzahl neuer Begriffe verbunden. Auszubildende müssen sich noch öfter mit neuen Bezeichnungen auseinanderSetzen und diese verstehen. Auch Studierende werden Semester für Semester mit vielen Begriffen konfrontiert. Was ist Data Warehouse, was versteht man unter ONE-Branding, Sprungwerbung, oder der Lasswell-Formel und wofür steht eigentlich die AIDA-Formel? Dieses kompakte Buch gibt einen Überblick über die wichtigsten Grundbegriffe des Fachbereichs Marketing._

Informace o knize

Plný název Marketing: 360 Grundbegriffe kurz erklärt
Autor Hans Geldern
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 140
EAN 9783867647779
ISBN 3867647771
Libristo kód 15816706
Nakladatelství UVK Verlagsgesellschaft mbH
Váha 229
Rozměry 124 x 191 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet