Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Fall of Advertising and the Rise of PR

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fall of Advertising and the Rise of PR Laura Ries
Libristo kód: 04488479
Nakladatelství HarperCollins Publishers Inc, října 2004
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era... Celý popis
? points 32 b
320
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
22 Immutable Laws of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 418
New Strategic Brand Management J N Kapferer / Brožovaná
common.buy 1 368
A New Brand World Scott Bedbury / Brožovaná
common.buy 512
Focus Al Ries / Brožovaná
common.buy 478

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why * advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; * the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; * advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Informace o knize

Plný název Fall of Advertising and the Rise of PR
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 320
EAN 9780060081997
ISBN 0060081996
Libristo kód 04488479
Váha 258
Rozměry 135 x 202 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Brožovaná
common.buy 214
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 348
TOP
Brand Flip, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 772
TOP
Permission Marketing Seth Godin / Brožovaná
common.buy 286
TOP
How Brands Become Icons Douglas Holt / Pevná
common.buy 799
How Music Works David Byrne / Brožovaná
common.buy 551
Martial Artist's Book Of Yoga Kathe Rothacher / Brožovaná
common.buy 327
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded Kevin Budelmann / Brožovaná
common.buy 665
22 Immutable Laws of Branding Al Ries / Brožovaná
common.buy 330
Origin of Brands Laura Ries / Brožovaná
common.buy 302
Výprodej
Captain Wentworth's Diary Amanda Grange / Brožovaná
common.buy 478
Strategic Brand Management Rosenbaum-Elliott / Brožovaná
common.buy 1 702
Moonrise Erin Hunter / Pevná
common.buy 488
God's Voice within Mark E. Thibodeaux / Brožovaná
common.buy 312

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet