Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Global Competitive Strategy of Telenor

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Global Competitive Strategy of Telenor Zafar Iqbal
Libristo kód: 02201930
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2012
Even though Telecom is relatively new and constantly evolving industry exhibiting abundance opportun... Celý popis
? points 95 b
954
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


64gb / Brožovaná
common.buy 1 221
Africa since 1940 Frederick Cooper / Pevná
common.buy 2 345
Tsunami Anke Engel / Brožovaná
common.buy 383
Hydrological Forecasting J. Němec / Brožovaná
common.buy 3 039
In Liebe! (Tischkalender immerwährend DIN A5 quer) Elisabeth Stanzer / Kalendář
common.buy 483
Desert Dwellers Born by Fire Sarah Bergstrom / Brožovaná
common.buy 353
HC DEBATES 12 13 BOUND VOL. 548. 09 U K Stationery Office / Brožovaná
common.buy 7 173
Astrochemistry M.S. Vardya / Brožovaná
common.buy 4 673
Diseno y Puesta en Marcha de un Laboratorio Remoto de Robotica Ramón González Zambrano / Brožovaná
common.buy 2 192
Patterns of Social Capital Robert I. Rotberg / Brožovaná
common.buy 995
Berliner Schulreform und Chancengleichheit Andrea Roy / Brožovaná
common.buy 1 916

Even though Telecom is relatively new and constantly evolving industry exhibiting abundance opportunities for growth, however the flourishing mobile markets in U.S and Europe were seen to be reaching a saturated state. This saturation created need for these mature telecom operators to seek business opportunity outside in the Asian, African, South American and potentially other emerging markets. Specifically the markets in Asia for example Thailand, Malaysia, India etc offer business attraction along with possibilities of enormous mobile penetration inspiring large number of outside mobile operators to move into these markets in recent past, Telenor(Norwegian Telecom Operator) being one of them. The purpose of this dissertation is to describe and analyze the Global Competitive Strategy of Telenor in terms of entry modes and management of control in Asian region. Based on the lessons learned, dissertation provides recommendations and guidelines to enter into prospective untapped emerging markets.

Informace o knize

Plný název Global Competitive Strategy of Telenor
Autor Zafar Iqbal
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 80
EAN 9783659465949
Libristo kód 02201930
Váha 137
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet