Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) Nick Morgan
Libristo kód: 16122380
Nakladatelství Harvard Business Review Press, prosince 2017
Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emot... Celý popis
? points 36 b
355
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP Výprodej
How to Win Friends and Influence People Dale Carnegie / Brožovaná
common.buy 207
TOP
Getting to Yes Roger Fisher / Brožovaná
common.buy 241
TOP
How Will You Measure Your Life? Clayton Christensen / Brožovaná
common.buy 285
TOP
Harvard Business Review Entrepreneur's Handbook Harvard Business Review / Brožovaná
common.buy 626
TOP Výprodej
Never Split the Difference Chris Voss / Brožovaná
common.buy 226
TOP
Mindset Carol Dweck / Brožovaná
common.buy 274
TOP
HBR Guide to Finance Basics for Managers (HBR Guide Series) Harvard Business Review / Brožovaná
common.buy 452
TOP
How Brands Become Icons Douglas Holt / Pevná
common.buy 804
Innovator's Dilemma Clayton M Christensen / Pevná
common.buy 701
Confidence (HBR Emotional Intelligence Series) Harvard Business Review / Brožovaná
common.buy 355
Focus (HBR Emotional Intelligence Series) Harvard Business Review / Brožovaná
common.buy 355
HBR Guide to Thinking Strategically (HBR Guide Series) Harvard Business Review Press / Brožovaná
common.buy 452
Power and Impact (HBR Emotional Intelligence Series) Harvard Business Review / Brožovaná
common.buy 414

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Informace o knize

Plný název Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 160
EAN 9781633693937
ISBN 1633693937
Libristo kód 16122380
Váha 162
Rozměry 178 x 129 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Psychology of Money Morgan Housel / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Think and Grow Rich Napoleon Hill / Brožovaná
common.buy 265
TOP
The Laws of Human Nature Robert Greene / Brožovaná
common.buy 378
TOP
Influence Robert B. Cialdini / Brožovaná
common.buy 454
TOP
Don't Believe Everything You Think Joseph Nguyen / Brožovaná
common.buy 383
TOP
Things We Never Got Over Lucy Score / Brožovaná
common.buy 213
TOP
Personal MBA Josh Kaufman / Brožovaná
common.buy 357
TOP
Strengths Based Leadership Tom Rath / Pevná
common.buy 933
TOP
Elon Musk Ashlee Vance / Brožovaná
common.buy 290
When: The Scientific Secrets of Perfect Timing Daniel H. Pink / Brožovaná
common.buy 247
A Radical Awakening Shefali Tsabary / Brožovaná
common.buy 464
Winning Shari Wenk / Pevná
common.buy 703

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet