Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Lufthansa + Graphic Design

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Lufthansa + Graphic Design Jens Müller
Libristo kód: 01439732
Nakladatelství Lars Müller Publishers, Zürich, prosince 2011
Die Deutsche Lufthansa gehört zu den bedeutendsten Fluggesellschaften der Welt. Ebenso lang wie ihre... Celý popis
Kniha není bohužel dostupná :(
Zadejte nám Váš e-mail a my se Vám ozveme až bude kniha opět dostupná.

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Pevná
common.buy 1 408
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Creating a Brand Identity: A Guide for Designers Catharine Slade-Brooking / Brožovaná
common.buy 543
Připravujeme
Logo Michael Evamy / Brožovaná
common.buy 402
Logo Design Julius Wiedemann / Pevná
common.buy 481
Erfolgreich in der Pflege (B1) Katrin Rebitzki / Brožovaná
common.buy 525
PAN AM: History, Design and Identity M. C. Hühne / Pevná
common.buy 2 528
Aircraft Design of WWII Lockheed Aircraft Corporation / Brožovaná
common.buy 503
Forum 2 Pracovní sešit / Brožovaná
common.buy 290
Lufthansa Mike Hooks / Brožovaná
common.buy 481
HfG Ulm Jens Müller / Brožovaná
common.buy 881

Die Deutsche Lufthansa gehört zu den bedeutendsten Fluggesellschaften der Welt. Ebenso lang wie ihre Geschichte ist diejenige ihres visuellen Auftritts. Ein entscheidender Schritt erfolgte Anfang der 1960er-Jahre, als der Konzern den Gestalter Otl Aicher und seine studentische Gruppe E5 an der Hochschule für Gestaltung Ulm beauftragte, eine Studie zur Neugestaltung seines visuellen Auftritts zu erarbeiten. Diese wurde ab 1963 in wesentlichen Teilen realisiert und gilt heute als eine der wegweisenden Corporate-Design-Lösungen des 20. Jahrhunderts. Mit einem Schwerpunkt auf dem berühmten Erscheinungsbild wird die Design- und Werbegeschichte der Lufthansa seit ihrer Gründung erstmals umfassend dokumentiert. Neben zahlreichen Abbildungen aus dem Unternehmensarchiv, Hintergrundartikeln und Interviews enthält der Band Nachdrucke der Ulmer Studie von 1962 und des ersten Corporate-Design-Manuals der Lufthansa von 1963.

Informace o knize

Plný název Lufthansa + Graphic Design
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 128
EAN 9783037782675
ISBN 3037782676
Libristo kód 01439732
Váha 304
Rozměry 150 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet