Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing and Marketing Tourist Destinations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing and Marketing Tourist Destinations Seyhmus Baloglu
Libristo kód: 06704174
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, října 2010
Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destin...
? points 578 b
5 775
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


In the Beginning Was the Ghetto Oskar Rosenfeld / Brožovaná
common.buy 977
Java Power Tools John Ferguson Smart / Brožovaná
common.buy 861
Ganzler Journals R L Galbraith / Brožovaná
common.buy 455
Dissimilar Material Joining Vivek Bangar / Brožovaná
common.buy 1 506
Evolution of Standards Volker Simmering / Brožovaná
common.buy 1 681
Mediacion Yanett Quiroz Valdovinos / Brožovaná
common.buy 1 207
Learning Society: Challenges and Trends Richard Edwards / Brožovaná
common.buy 1 761
Two Pragmatisms H. O. Mounce / Brožovaná
common.buy 1 761
Assisted Murder Lynn McCartney / Brožovaná
common.buy 343
Changing Russian University Tatiana Maximova-Mentzoni / Pevná
common.buy 5 564

Evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrate the ways to further develop the concept of destination competitiveness for application within tourist destinations.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet