Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing and Marketing Tourist Destinations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing and Marketing Tourist Destinations Seyhmus Baloglu
Libristo kód: 06704186
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, září 2012
Without adequate research & management, the potential impacts & benefits of tourism & travel service... Celý popis
? points 197 b
1 974
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Black Rednecks & White Liberals Thomas Sowell / Brožovaná
common.buy 494
Art of Digital Audio John Watkinson / Pevná
common.buy 9 095
Připravujeme
Mystery Box MCALPINE GORDO / Pevná
common.buy 342
Bridging the Information Gap Sergio Faustoferri / Brožovaná
common.buy 3 313
Resource-Constrained Project Scheduling Arno Sprecher / Brožovaná
common.buy 3 313
Bone Mineral Metabolism in Cancer J. Szymendera / Brožovaná
common.buy 3 313

Without adequate research & management, the potential impacts & benefits of tourism & travel services will not be maximised. This volume evaluates the theoretical approaches & applications to competitive advantage within tourist destinations & shows the ways to further develop the concept of destination competitiveness.

Informace o knize

Plný název Managing and Marketing Tourist Destinations
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 242
EAN 9780415811484
ISBN 9780415811484
Libristo kód 06704186
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 392
Rozměry 231 x 152 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet