Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing Innovation in Japan

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing Innovation in Japan Chihiro Watanabe
Libristo kód: 01570991
Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the Unit... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Lexus - the Relentless Pursuit Revised Edition Chester Dawson / Brožovaná
common.buy 722
Castillos / Brožovaná
common.buy 164
Aircraft Design Ajoy Kundu / Brožovaná
common.buy 3 225
Diapause in Aquatic Invertebrates Victor R. Alekseev / Pevná
common.buy 5 094
Sustainability in the Chemical Industry Eric Johnson / Pevná
common.buy 3 313
Biotechnology in Japan Rolf D. Schmid / Brožovaná
common.buy 3 313
Price, Quality and Trust Mari Sako / Pevná
common.buy 3 804
Classes in Contemporary Japan Rob Steven / Brožovaná
common.buy 1 402
Successful Composites Technology Transfer George Nicholas Bullen / Pevná
common.buy 2 478
Opuscules Jean-Baptiste Ferland / Brožovaná
common.buy 673
American Republic Orestes Augustus Brownson / Brožovaná
common.buy 829
Girls' Night Out Liz Fenton / Audio CD
common.buy 756
Ernahrung Der Pflanzen Auf Dem Felde Paul Säurich / Brožovaná
common.buy 1 015

Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the United States outperform such Japanese companies in the 1990s? Through a wealth of empirical evidence, the book compares the development trajectory of manufacturing technology and information technology both between Japanese companies and between companies based in the US, Europe, Australia, India and China. This book shows that institutional systems such as culture, tradition, consumers and local business practices play key roles in how companies develop technology. These factors also influence the very characteristics of the products that the hi-tech firms produce. With a number of case studies the author demonstrates how the most successful and innovative companies recognize these roles and incorporate them into their practices.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet