Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Management, Global Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Management, Global Edition Philip Kotler
Libristo kód: 09238306
Nakladatelství PEARSON Education Limited, dubna 2015
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to cr... Celý popis
? points 220 b
2 198
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Marketing management Philip Kotler; Kevin Lane Keller / Pevná
common.buy 1 947

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to create customer value and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, this edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyMarketingLab not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Informace o knize

Plný název Marketing Management, Global Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 832
EAN 9781292092621
ISBN 1292092629
Libristo kód 09238306
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 1780
Rozměry 217 x 276 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP Výprodej
The Laws of Human Nature Robert Greene / Brožovaná
common.buy 351
TOP
Team Topologies Matthew Skelton / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Chainsaw Man, Vol. 1 Tatsuki Fujimoto / Brožovaná
common.buy 223
TOP
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Pevná
common.buy 575
TOP
Spare Prince Harry / Pevná
common.buy 609
TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 520
Business Benchmark Pre-intermediate Norman Whitby / Brožovaná
common.buy 566
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 2 395
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Brožovaná
common.buy 2 130
Rembrandt. The Complete Paintings Volker Manuth / Pevná
common.buy 4 285
Digital Transformation Playbook David L. Rogers / Pevná
common.buy 681
Principles of Marketing, Global Edition Gary Armstrong / Brožovaná
common.buy 2 396
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 2 322
Fundamentals of Management Ricky Griffin / Brožovaná
common.buy 2 935

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet