Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Research Alan Wilson
Libristo kód: 16253505
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, října 2018
Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook... Celý popis
? points 221 b
2 205
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sketching from the Imagination: Characters 3DTotal Publishing / Brožovaná
common.buy 543
Božská mrcha Christina Lauren / Pevná
common.buy 200
Jáma Tudor C. J. / Pevná
common.buy 47
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 1 951
Quieter, Deeper, Faster Jürgen Rohweder / Pevná
common.buy 784
Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk / Brožovaná
common.buy 1 769
Mosaic & Lace Knits Barbara Benson / Brožovaná
common.buy 675
Louis Braille Margaret Davidson / Brožovaná
common.buy 210
Quantitative Models in Marketing Research Philip Hans FransesRichard Paap / Brožovaná
common.buy 1 402
Marketing Research Bonita Kolb / Brožovaná
common.buy 1 281
Mooch Forever Gilles Gauthier / Pevná
common.buy 508
Essentials of Marketing Research David Mills / Brožovaná
common.buy 6 173
Agile Marketing M Accardi-Petersen / Brožovaná
common.buy 880

Market information is critical for any organisation to meet their strategic goals, and this textbook equips students with the necessary skills to undertake market research themselves or manage and oversee research projects undertaken by others. Keeping digital data and internet research at its heart, this textbook details the main stages of the research process with both quantitative and qualitative methods and includes a plethora of international case studies and examples. This accessible textbook is the ideal companion for students of marketing research at diploma, undergraduate, postgraduate and MBA levels. This book is also written to support The Market Research Society's Diploma Module: Principles of Market and Social Research and Information.

Informace o knize

Plný název Marketing Research
Autor Alan Wilson
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 408
EAN 9781352001112
ISBN 9781352001112
Libristo kód 16253505
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 968
Rozměry 261 x 194 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet