Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Quantitative Models in Marketing Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Quantitative Models in Marketing Research Philip Hans FransesRichard Paap
Libristo kód: 02023780
Nakladatelství Cambridge University Press, června 2010
Advances in data collection and data storage techniques have enabled marketing researchers to study... Celý popis
? points 140 b
1 404
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Way of the Superior Man David Deida / Brožovaná
common.buy 463
TOP
The Maddest Obsession Danielle Lori / Brožovaná
common.buy 470
TOP
I Want to Eat Your Pancreas (Light Novel) Yoru Sumino / Brožovaná
common.buy 355
TOP
Oxford History of Poland-Lithuania Robert I. Frost / Brožovaná
common.buy 1 709
TOP
Children of Ash and Elm Neil Price / Brožovaná
common.buy 462
Finding Your Element Ken Robinson / Brožovaná
common.buy 306
Beginner Acoustic Fingerstyle Guitar Joseph Alexander / Brožovaná
common.buy 532
Practical Lock Picking Deviant Ollam / Brožovaná
common.buy 1 148
All the Murmuring Bones / Brožovaná
common.buy 254
Připravujeme
Classic Greek Masterpeices of Sculpture Photini Zaphiropoulou / Pevná
common.buy 675
AspectJ in Action, Second Edition Ramnivas Laddad / Brožovaná
common.buy 1 533
Qualitative Consumer and Marketing Research Russell Belk / Brožovaná
common.buy 1 769

Advances in data collection and data storage techniques have enabled marketing researchers to study the individual characteristics of a large range of transactions and purchases, in particular the effects of household-specific characteristics. This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models for marketing research. Each model is presented in detail with a self-contained discussion, which includes: a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and interpretation of results and findings. The reader of the book will learn how to apply the techniques, as well as understand the methodological developments in the academic literature. Pathways are offered in the book for students and practitioners with differing numerical skill levels; a basic knowledge of elementary numerical techniques is assumed.

Informace o knize

Plný název Quantitative Models in Marketing Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 224
EAN 9780521143653
ISBN 0521143659
Libristo kód 02023780
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 410
Rozměry 164 x 243 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet