Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketingový výzkum

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Pevná
Kniha Marketingový výzkum Radek Tahal
Libristo kód: 18038186
Nakladatelství Grada, července 2017
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou pr... Celý popis
? points 15 b
152
Skladem u dodavatele Odesíláme za 2-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP Výprodej
Cvičebnice anglické gramatiky Sarah Peters / Brožovaná
common.buy 422
Výprodej
Včelařství - svazek I. collegium / Brožovaná
common.buy 392
Arové Lars Lepperhoff / Pevná
common.buy 413
Základy marketingu Miroslav Karlíček / Brožovaná
common.buy 305
Co se děje s potravinami při přípravě pokrmů Jana Dostálová / Brožovaná
common.buy 100
Statistika v aplikacích Jan Hendl / Pevná
common.buy 127
Polymerní kompozitní materiály Gottfried W. Ehrenstein / Brožovaná
common.buy 246
Molekulární medicína Ondřej Slabý / Pevná
common.buy 979
Kompostování a kompostárny Pert Plíva / Pevná
common.buy 653
PORUCHY METABOLISMU A VÝŽIVY Štěpán Svačina et al. / Kniha
common.buy 734

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Informace o knize

Plný název Marketingový výzkum
Autor Radek Tahal
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 264
EAN 9788027102068
ISBN 978-80-271-0206-8
Libristo kód 18038186
Nakladatelství Grada
Váha 570
Rozměry 175 x 148 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně Robert Čapek / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Útok titánů 14 Hadžime Isajama / Brožovaná
common.buy 173
TOP
Farma zvířat George Orwell / Brožovaná
common.buy 159
TOP
Úspěšná sebemanipulace Ivo Toman / Brožovaná
common.buy 279
TOP
Ogilvy o reklamě v digitálním věku David Ogilvy / Pevná
common.buy 253
Moučníky Redakce časopisu Apetit / Pevná
common.buy 325
Tyrannosaurus / Hračka
common.buy 467
Školní atlas Světa collegium / Brožovaná
common.buy 236
Jedna vražda stačí Ivana Hutařová / Pevná
common.buy 83
Krtkova dobrodružství 3. - DVD Zdeněk Miler / Video
common.buy 97
Malá encyklopedie bohů a mýtů Jižní Ameriky Mnislav Zelený-Atapana / Pevná
common.buy 243
Věčný čas zubů Jana Rečková / Kniha
common.buy 105
25 let české transformace Karel Zeman / Brožovaná
common.buy 125
Pravděpodobná tvář Jiří Mucha / Pevná
common.buy 164

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet