Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Neuromarketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Neuromarketing Robert Schønthal Preuss
Libristo kód: 07049109
Nakladatelství Lambert Academic Publishing, července 2010
This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discuss... Celý popis
? points 151 b
1 506
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Brožovaná
common.buy 306
TOP
Behave Robert M. Sapolsky / Brožovaná
common.buy 316
TOP
Gilded Reverie Lenormand Ciro Marchetti / Karty
common.buy 567
TOP
Analyzing Neural Time Series Data Mike X Cohen / Pevná
common.buy 2 063
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 631
Predictably Irrational Dan Ariely / Brožovaná
common.buy 303
Neuromarketing Leon Zurawicki / Pevná
common.buy 4 543
Neuromarketing Patrick Renvoise / Brožovaná
common.buy 688
Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Brožovaná
common.buy 1 054
Neuromarketing Leon Zurawicki / Brožovaná
common.buy 5 985
Consumer Neuroscience Cerf / Pevná
common.buy 2 468

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Informace o knize

Plný název Neuromarketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 160
EAN 9783838388304
Libristo kód 07049109
Nakladatelství Lambert Academic Publishing
Váha 245
Rozměry 152 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet