Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Psychologie reklamy

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Pevná
Kniha Psychologie reklamy Jitka Vysekalová
Libristo kód: 43079711
Nakladatelství Grada, března 2023
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí kon... Celý popis
? points 47 b
467
Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Motýli a housenky střední Evropy VI. Aleš Laštůvka / Pevná
common.buy 599
TOP
Klimatická krize a zelená dohoda Noam Chomsky / Brožovaná
common.buy 293
O architektuře Petr Pelčák / Brožovaná
common.buy 352
Psychologie komunikace Hedvika Boukalová / Brožovaná
common.buy 314
Strojnické tabulky Pavel Vávra / Pevná
common.buy 993
Včelařství - svazek IV. / Brožovaná
common.buy 517
Chov, výcvik a využití chladnokrevných Miroslav Maršálek / Kniha
common.buy 452
Nanovlákna David Lukáš / Pevná
common.buy 420
Anatomie a biomechanika sestavení a ohnutí Gerd Heuschmann / Brožovaná
common.buy 351
Specifika marketingu luxusních značek Květa Olšanová / Brožovaná
common.buy 288
Marketing v praxi Anna Sabolová / Brožovaná
common.buy 497

* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Informace o knize

Plný název Psychologie reklamy
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2023
Počet stran 360
EAN 9788027136544
ISBN 978-80-271-3654-4
Libristo kód 43079711
Nakladatelství Grada
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Tom Lake / Brožovaná
common.buy 399
TOP
Unconscious Branding Praet Douglas Van / Brožovaná
common.buy 462
TOP
Neobvyklé způsoby uzdravení a léčby Gennadij P. Malachov / Brožovaná
common.buy 294
TOP
Tao Oracle Ma Deva Padma / Pevná
common.buy 829
Naše výlety Monika Kopřivová / Pevná
common.buy 452
Art of Closing the Sale Brian Tracy / Brožovaná
common.buy 471
Jedlička se narodila Oksana Bula / Pevná
common.buy 224
Měsíční deník Michal Březina / Brožovaná
common.buy 39
Drak smaragdový / Hračka
common.buy 288
Patnáct podobenství Pére René-Luc / Brožovaná
common.buy 150
Mlčať z plných pľúc Marián Grupač / Pevná
common.buy 191
Rozstřel Lee Child / Pevná
common.buy 399
Emotional Branding Marc Gobe / Brožovaná
common.buy 472
Novéna se svatou Alžbětou od Trojice Milada Jiřina Burgerová / Brožovaná
common.buy 34

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet