Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Specifika marketingu luxusních značek

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Brožovaná
Kniha Specifika marketingu luxusních značek Květa Olšanová
Libristo kód: 44050701
Nakladatelství Grada, září 2023
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s... Celý popis
? points 29 b
288
Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Motýli a housenky střední Evropy VI. Aleš Laštůvka / Pevná
common.buy 612
TOP
Klimatická krize a zelená dohoda Noam Chomsky / Brožovaná
common.buy 293
O architektuře Petr Pelčák / Brožovaná
common.buy 359
Psychologie komunikace Hedvika Boukalová / Brožovaná
common.buy 314
Finančné a cenové rozhodovanie v obchode Milan Oreský / Brožovaná
common.buy 544
Strojnické tabulky Pavel Vávra / Pevná
common.buy 1 008
Včelařství - svazek IV. / Brožovaná
common.buy 518
Chov, výcvik a využití chladnokrevných Miroslav Maršálek / Kniha
common.buy 462
Nanovlákna David Lukáš / Pevná
common.buy 428
Plemená mačiek: Kompletný sprievodca neuvedený autor / Pevná
common.buy 497
Anatomie a biomechanika sestavení a ohnutí Gerd Heuschmann / Brožovaná
common.buy 358
Psychologie reklamy Jitka Vysekalová / Pevná
common.buy 467

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. ***** V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. ***** Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Informace o knize

Plný název Specifika marketingu luxusních značek
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2023
Počet stran 168
EAN 9788027139217
ISBN 978-80-271-3921-7
Libristo kód 44050701
Nakladatelství Grada
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Pevná
common.buy 1 300
Mały Princ Saint-Exupéry Antoine / Pevná
common.buy 211
Nabídka, která se neodmítá... Martin Sládek / Brožovaná
common.buy 198
Polskie zludzenia narodowe Ludwik Stomma / Pevná
common.buy 306
Mediterraneo-big blue 4 / Brožovaná
common.buy 350

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet