Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Revenue Management with Flexible Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Revenue Management with Flexible Products Michael Müller-Bungart
Libristo kód: 01568518
Remarkable features of revenue management (RM) problems in the cargo, manufacturing and broadcasting... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Predictable Revenue Aaron Ross / Brožovaná
common.buy 363
Ratburger David Walliams / Brožovaná
common.buy 211
Hotel Sales and Revenue Management Book 2.0 Carol Verret / Brožovaná
common.buy 410
Revenue Management Robert Klein / Brožovaná
common.buy 1 235
Revenue Management I. Yeoman / Pevná
common.buy 3 907
Theory and Practice of Revenue Management Kalyan T. Talluri / Pevná
common.buy 17 856
Customer-Centric Revenue Management Shanin Schuessler / Brožovaná
common.buy 488
Připravujeme
Russell, Grunt and Snort Jason Chapman / Brožovaná
common.buy 192
OpenStack Cloud Application Development John Belamaric / Brožovaná
common.buy 1 134
Daughters of Mars Thomas Keneally / Brožovaná
common.buy 343
Laboratory Bird Douglas K Taylor / Brožovaná
common.buy 2 196

Remarkable features of revenue management (RM) problems in the cargo, manufacturing and broadcasting industries are so-called flexible products. "Flexibility" means that the actual mode of production is not defined at the time of purchase, but can be chosen later on by the service provider. This book is among the first to analyze RM problems with flexible products and RM in broadcasting companies. The implications of flexibility are explicitly taken into account in the models and methods presented. As an aside, the book contains descriptions of algorithms to generate stochastic demand data streams for general RM problems. An implementation as a Microsoft Windows executable file is available, which can directly be used both by theoreticians and practitioners in their own simulation studies. This book will be of great value for researchers, managers and students interested in RM with flexible products in general and broadcasting companies in particular.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet