Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Theory and Practice of Revenue Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Theory and Practice of Revenue Management Kalyan T. Talluri
Libristo kód: 01418140
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., června 2004
The Theory and Practice of Revenue Management is a book that comprehensively covers theory and pract... Celý popis
? points 1786 b
17 856
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Crooked Path Kelden / Brožovaná
common.buy 382
TOP
Hospitality Management Roy C Wood / Brožovaná
common.buy 1 355
Predictable Revenue Aaron Ross / Brožovaná
common.buy 361
Připravujeme
Complete Adventures of Paddington Michael Bond / Pevná
common.buy 1 179
Hotel Sales and Revenue Management Book 2.0 Carol Verret / Brožovaná
common.buy 410
Revenue Management for the Hospitality Industry David K Hayes / Brožovaná
common.buy 3 451
Harmony of the Gospels RSV A.T. Robertson / Pevná
common.buy 653
Revenue Management I. Yeoman / Pevná
common.buy 3 907
Cicero, Agrarian Speeches Gesine Manuwald / Pevná
common.buy 6 431
Revenue Management with Flexible Products Michael Müller-Bungart / Brožovaná
common.buy 3 313
Angry Nation Kerem Oktem / Brožovaná
common.buy 1 121
Crossroads between Innate and Adaptive Immunity Peter D. Katsikis / Pevná
common.buy 6 578
Up My Alley! Gay Erotica Drake Reynolds / Brožovaná
common.buy 222

The Theory and Practice of Revenue Management is a book that comprehensively covers theory and practice of the entire field, including both quantity and price-based RM, as well as significant coverage of supporting topics such as forecasting and economics. The authors believe such a comprehensive approach is necessary to fully understand the subject. A central objective of the book is to unify the various forms of RM and to link them closely to each other and to the supporting fields of statistics and economics. Nevertheless, the topics and coverage do reflect choices about what is important to understand RM. Hence, the book s purpose is to provide a comprehensive, accessible synthesis of the state-of-the-art in Revenue Management.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet