Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Scientific Advertising

Kniha Scientific Advertising Claude
Libristo kód: 04246192
Nakladatelství Cosimo Classics, prosince 2007
American advertising pioneer CLAUDE C. HOPKINS (1866-1932) is still renowned today for developing su... Celý popis
? points 26 b
262
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Boys Omnibus Vol. 1 TPB Garth Ennis / Brožovaná
common.buy 660
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 422
TOP
Scientific Advertising Claude Hopkins / Brožovaná
common.buy 202
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 248
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 344
Strangest Secret Earl Nightingale / Brožovaná
common.buy 172
Total Cat Mojo Jackson Galaxy / Brožovaná
common.buy 384
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 359
Curious History of Sex / Brožovaná
common.buy 357
Love and the Erotic in Art Stefano Zuffi / Brožovaná
common.buy 693
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 176
Time Is Money T. K. Williams-Nelson / Brožovaná
common.buy 481
Influence Robert B. Cialdini / Brožovaná
common.buy 1 145
Scientific Advertising: In a Digital World Claude Hopkins / Brožovaná
common.buy 193
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 218

American advertising pioneer CLAUDE C. HOPKINS (1866-1932) is still renowned today for developing such marketing innovations as coded coupons that could be used to track the success of varying offers. His methods are still prized for their efficacy today. In this groundbreaking 1923 work, written after he retired as president and chairman of one of the world's biggest ad agencies, Hopkins shares the secrets of successful marketing that are just as relevant today as they were almost a century ago. Learn: . how advertising laws are established . the importance of just salesmanship . why businesses must offer service . mail order advertising: what it teaches . what makes headlines effective . understanding customer psychology . how to use art in advertising . how to use samples . the best way to test campaigns . the impact of negative advertising . and much more.

Informace o knize

Plný název Scientific Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 92
EAN 9781605200453
ISBN 160520045X
Libristo kód 04246192
Nakladatelství Cosimo Classics
Váha 122
Rozměry 126 x 202 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet