Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Scientific Advertising

Kniha Scientific Advertising Claude C. Hopkins
Libristo kód: 08807028
Nakladatelství Cosimo Classics, září 2010
In this groundbreaking 1923 work, written after he retired as president and chairman of one of the w... Celý popis
? points 57 b
566
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Your Next Five Moves Patrick Bet-David / Brožovaná
common.buy 303
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 236
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 422
TOP
Scientific Advertising / Brožovaná
common.buy 289
TOP
Scientific Advertising Claude Hopkins / Brožovaná
common.buy 202
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 248
TOP
Ogilvy on Advertising David Ogilvy / Brožovaná
common.buy 722
TOP
Scientific Advertising Claude Hopkins / Brožovaná
common.buy 182
TOP
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 344
TOP
Japanese Gardens Monty Don / Pevná
common.buy 1 078
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 359
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 176
Art of War Sun Tzu / Pevná
common.buy 493
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 218

In this groundbreaking 1923 work, written after he retired as president and chairman of one of the world's biggest ad agencies, Hopkins shares the secrets of successful marketing that are just as relevant today as they were almost a century ago. Learn: . how advertising laws are established . the importance of just salesmanship . why businesses must offer service . mail order advertising: what it teaches . what makes headlines effective . understanding customer psychology . how to use art in advertising . how to use samples . the best way to test campaigns . the impact of negative advertising . and much more. American advertising pioneer Claude C. Hopkins (1866-1932) is still renowned today for developing such marketing innovations as coded coupons that could be used to track the success of varying offers. His methods are still prized for their efficacy today.

Informace o knize

Plný název Scientific Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 92
EAN 9781616403935
ISBN 9781616403935
Libristo kód 08807028
Nakladatelství Cosimo Classics
Váha 256
Rozměry 224 x 172 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet