Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising Robert Heath
Libristo kód: 01203444
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, března 2012
Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influe... Celý popis
? points 109 b
1 086
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Brožovaná
common.buy 333
TOP
Velká kniha manipulativních technik Andreas Edmüller / Brožovaná
common.buy 339
TOP
Good Strategy / Bad Strategy Richard Rumelt / Brožovaná
common.buy 286
TOP
Šum Cass R. Sunstein / Pevná
common.buy 427
TOP
Descartes' Error Antonio Damasio / Brožovaná
common.buy 357
Contagious: Why Things Catch on Jonah Berger / Brožovaná
common.buy 408
Anatomy of Humbug Paul Feldwick / Pevná
common.buy 490
Boom and Bust William Quinn / Brožovaná
common.buy 382
Why Does The Pedlar Sing? Paul Feldwick / Brožovaná
common.buy 873
How to be Strategic Fred Pelard / Brožovaná
common.buy 410
Where the Suckers Moon Rothenberg / Brožovaná
common.buy 475

Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience's lives. In addition to looking at ads' influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.

Informace o knize

Plný název Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising
Autor Robert Heath
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 260
EAN 9780470974889
ISBN 0470974885
Libristo kód 01203444
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 502
Rozměry 158 x 237 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 398
TOP
Alter Ego Effect Todd Herman / Pevná
common.buy 543
Připravujeme
Christmas Magic Painting Book Fiona Watt / Brožovaná
common.buy 196
Unicorns Magic Painting Book Fiona Watt / Brožovaná
common.buy 196
Where Good Ideas Come From Steven Johnson / Brožovaná
common.buy 419
Unconscious Branding Praet Douglas Van / Brožovaná
common.buy 462
Advertising Effect: How to Change Behaviour Jennifer Fleming / Brožovaná
common.buy 870
Man of No Ego Dimitar Petrov / Brožovaná
common.buy 260
Good Night Stories for Rebel Girls CAVALLO ELENA FAV / Pevná
common.buy 965
Připravujeme
Decoded Phil Barden / Pevná
common.buy 927
People as Merchandise Josef Kadlec / Brožovaná
common.buy 541
Truth, Lies, and Advertising Jon Steel / Pevná
common.buy 959
Retail advertising and sales promotion MR Prashant K Faldu / Brožovaná
common.buy 568

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet