Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Spatial Strategies in Retailing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Spatial Strategies in Retailing R. Laulajainen
Libristo kód: 01971800
Nakladatelství Springer
Locational research has long been concerned with industrial plants and the site selection of retail... Celý popis
? points 509 b
5 094
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Geomarketing GERS L PEZ BELTR N / Brožovaná
common.buy 733
Urban Complexity and Spatial Strategies Patsy Healey / Pevná
common.buy 6 680
Spatial Strategies Tamas Makany / Brožovaná
common.buy 1 489
Geomarketing Johannes Kroll / Brožovaná
common.buy 1 624
Spatial Methods in Econometrics Daniela Gumprecht / Brožovaná
common.buy 1 242

Locational research has long been concerned with industrial plants and the site selection of retail stores. The major determinants and decision processes now seem to be fairly well understood. Con sequently, the research frontier in retailing has shifted to a higher spatial level, the location of stores in the regional and national context. Certainly, stores tend to be found where the population is, but beyond this obvious truth it is by no means outright clear how retailing companies with different formats and home bases perceive space and how space affects their performance, if at all. When the question is put this way, what appears trivial at first undergoes a change and seems now complex enough to be worth a closer look. It need not be true, to cite the most obvious of examples, that regions which are attractive as places of living for high-school and college students, the custom ary data base, are also worthwhile from the business point of view. No attempt is made here to pen etrate the topic at analytical depth. The ambition is simply to discover, with the help of numerous descriptive examples, whether any order does exist in the high-level spatial behavior of retailing companies.

Informace o knize

Plný název Spatial Strategies in Retailing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Počet stran 254
EAN 9789027725950
ISBN 9027725950
Libristo kód 01971800
Nakladatelství Springer
Váha 1240
Rozměry 170 x 244 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet