Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying Ebster
Libristo kód: 01220011
Nakladatelství Business Expert Press, září 2011
In this book, the interested reader will find a variety of hands-on suggestions on how to optimize t... Celý popis
? points 44 b
437
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Innovator's Dilemma Clayton M. Christensen / Brožovaná
common.buy 600
TOP
How to Take Smart Notes Soenke Ahrens / Brožovaná
common.buy 451
Big Book of Retail Design Katelijn Quartier / Brožovaná
common.buy 919
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 285
Store Design and Visual Merchandising Claus Ebster / Brožovaná
common.buy 437
Visual Merchandising and Display Martin M. Pegler / Brožovaná
common.buy 2 987
No-Fail Retail Regina Blessa / Brožovaná
common.buy 554
Darkness Devours Keri Arthur / Brožovaná
common.buy 306
Walls of Jericho Helloween / Audio CD
common.buy 676
Geometry for Computer Graphics John Vince / Pevná
common.buy 1 681
Store Design Blueprint Romeo Richards / Brožovaná
common.buy 302
Store Design William R. Green / Brožovaná
common.buy 435

In this book, the interested reader will find a variety of hands-on suggestions on how to optimize the design of retail stores and service environments to increase customer satisfaction and sales. While the focus is on the practical applicability of the concepts discussed, the book is nevertheless firmly grounded in consumer and psychological research. In this respect it is uniquely positioned vis'-'-vis books written by artists, architects and interior designers which lack a solid research foundation and academic journals articles, which are often inaccessible to the educated yet non-specialized reader. In writing this book, the author draws on both the recent research literature and his own experience as a marketing consultant and consumer researcher.

Informace o knize

Plný název Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying
Autor Ebster
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 201
EAN 9781606490945
ISBN 160649094X
Libristo kód 01220011
Nakladatelství Business Expert Press
Váha 316
Rozměry 152 x 227 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet