Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Merchandising: Theory, Principles, and Practice

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz
Libristo kód: 01254321
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, prosince 2009
With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition... Celý popis
? points 494 b
4 942
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 410
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 931
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 677
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 282
Music Marketing Mike King / Kniha
common.buy 494
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Brožovaná
common.buy 734
Marketing Book Michael Baker / Brožovaná
common.buy 2 908
Fashion Merchandising / Brožovaná
common.buy 1 474
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 369
People of the Lie Scott M. Peck / Brožovaná
common.buy 429
Fashion Marketing Marianne Bickle / Brožovaná
common.buy 3 879
Visual Merchandising Karin Zaghi / Brožovaná
common.buy 2 214
Visual Merchandising Louisa Larocci / Pevná
common.buy 5 172

With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. Each chapter includes cases that illustrate how merchandising principles and theories are applied by actual businesses and the chapter learning activities promote an interactive learning environment with multiple course objectives. Students become capable of making sequential and integrated decisions to develop a complete merchandise plan and analyze the effectiveness of the plan. New to this Edition: -- Updated information throughout on the current status of textile and apparel companies, production and trade statistics, applications of technology and relevance to sourcing -- Excel applications added to mathematical learning activities -- 2-color and expanded art program -- Updated case studies include technology components -- Instructor's Guide provides chapter outlines, test questions and answers, problem sets with answers and computer applications -- Powerpoint presentation

Informace o knize

Plný název Merchandising: Theory, Principles, and Practice
Autor Grace Kunz
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 544
EAN 9781563678264
ISBN 1563678268
Libristo kód 01254321
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 904
Rozměry 236 x 190 x 33
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet