Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Visual Merchandising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Visual Merchandising Louisa Larocci
Libristo kód: 01251711
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, června 2013
Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual... Celý popis
? points 517 b
5 172
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Show Your Work! Austin Kleon / Brožovaná
common.buy 315
TOP
ANNIE ON MY MIND Nancy Garden / Brožovaná
common.buy 254
TOP
My Mad Fat Diary Rae Earl / Brožovaná
common.buy 303
#Girlboss Sophia Amoruso / Brožovaná
common.buy 227
Geometry of Design 2nd Ed Kimberly Elam / Brožovaná
common.buy 517
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 282
Faithless Karin Slaughter / Brožovaná
common.buy 276
Andy Warhol Pocket Planner Andy Warhol / Diář
common.buy 500
Výprodej
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Brožovaná
common.buy 910
Rome's Economic Revolution Philip Kay / Brožovaná
common.buy 1 518
Wrecker Clive Cussler / Brožovaná
common.buy 265
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 369
Visual Merchandising / Brožovaná
common.buy 2 002

Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual merchandising as both a business and an art. It seeks to challenge that scholarly ambivalence that often celebrates the spectacle but denies the agenda of consumerism. The volume considers strategies in the imaging of selling from the mid nineteenth century to the present, in terms of the visual interaction that occurs between the commodity and the consumer and between body and space. Under the categories of Promotion, Product and Place, contributors to the volume examine the strategies in the presentation of retail goods and environments that range from print advertising to product design to store display and architecture. Visual Merchandising: The Image of Selling is located directly at the nexus of business practice and cultural myth, where the spectator never loses sight of their status as buyer and the object of desire is always still a commodity.

Informace o knize

Plný název Visual Merchandising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 272
EAN 9781409426974
ISBN 1409426971
Libristo kód 01251711
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 722
Rozměry 239 x 166 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet