Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Seven Principles of WOM and Buzz Marketing Panos Mourdoukoutas
Libristo kód: 01649861
Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group o... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Voliéry Zuzana Brabcová / Pevná
common.buy 201
Kindersprechstunde Michaela Glöckler / Pevná
common.buy 869
Buzz marketing Eric Briones / Brožovaná
common.buy 842
Připravujeme
Mord im Krimihotel Ingrid Schmitz / Brožovaná
common.buy 328
Buzz-Marketing Sascha Bell / Brožovaná
common.buy 1 004
Hireling L. P. Hartley / Brožovaná
common.buy 312
Autodesk Inventor 2010 Christian Schlieder / Brožovaná
common.buy 637
Language Acquisition and Learnability Stefano Bertolo / Pevná
common.buy 2 067
Ethno-erotic Economies George Paul Meiu / Pevná
common.buy 3 210
Drei Geschichten Gustave Flaubert / Pevná
common.buy 1 458
Field Observations Rob Davidson / Brožovaná
common.buy 580
Light Garden of the Angel King Peter Levi / Brožovaná
common.buy 836

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers!§The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools seven simple steps to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:§Begin with the consumers§Be innovative§Target the right group§Create the right message§Find the right environment

Informace o knize

Plný název Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 104
EAN 9783642021084
ISBN 3642021085
Libristo kód 01649861
Váha 760
Rozměry 155 x 235 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet